Jobba, jobba

Hej bloggen!

Hemma hos min mamma just nu håller vi på med ett stort projekt som kommer hålla på enda fram till sommaren. Vi ska ändra tapeter, soffa, hyllor, ja, typiskt sätt allt! Jag ska t.ex. också få ett eget TV.rum där jag kan "hänga" med mina kompisar. Jag längtar verkligen, och kan knappast vänta tills det är klart! Jag har fotat en liten smygtitt till er, så ni kan snart se skillnaden.



Före; Robin Hood på TV:n, haha :) Och jag framför datan.. det var ju ovanligt!








Nu är det massor med lådor här! c:


Kommentera?? <3
Postat av: ♥Evelina♥

Svar; TACK!

2011-02-06 @ 08:21:30
URL: http://cuteevelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-02-19 @ 17:13:01

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0