Hejhej..

Hej bloggen! Har inte skrivit på 1000 år nu, så ska bara skriva lite vad som hänt. Ja, nu är väggarna helt vita i vardagsrummet. Jag ska på fest idag, en i släkten fyller år. Önskar jag hade fått träffa Tindra idag, MEN NEJ. Det gick inte.. Saknar henne så ***** mycket faktiskt. Nästa gång jag träffar henne isåfall är om en månad, så nu är jag sur. Jag hoppas alla (ingen läser? -.-) har det bra. Hejdå! :P

Kommentera?? <3
Postat av: linda guldtant

Jag läser minsann bloggen varje dag! sÅG PÅ fb att ni har det kaaaallt! FY! Förstår att du saknar lilla TIndra, stackars dig (och henne)! Hälsa släktingen ; )PUSS

2011-02-20 @ 11:33:41

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0