Shopping

Hej allihopa. :D
Är tillbaka från min shopping nu med pappa.. för ett tag sen.
Vi kom dit lite sent, så vi fick bara 1 timme på oss!
Men det gick ändå bra med lite snabb-shopping.
Det var mycket kul kan jag säga!
Nu ska vi se vad jag köpte.. ^^
Kofta från Kappahl. :)
Jeans-shorts från Kappahl. (YES!)
Tröja från Kappahl
Leggings/Tights från Lindex
Jag är väldigt nöjd..! :)
Har inte shoppat på länge, så det var kul att få göra det  nu.
Puss! <3

Kommentera?? <3
Postat av: Anonym

Grymt snygga kläder!!

2011-04-24 @ 11:23:38
Postat av: Evelina♥

det var fina saker!

2011-04-25 @ 11:24:54
URL: http://cuteevelina.blogg.se/
Postat av: emmeli

fiin blogg du har

2011-05-07 @ 17:29:49

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0