TRISS-TIME =]

Vem gillar inte trisslotter?? LET'S GOOOOOOOOOOOOOOO!! 8D

  5 lotter! :D

 NEEEJJ! x( Aja, bättre lycka nästa gång!?
 Ok, låt oss se om jag kan vinna på den här da!? :/

 25x2! Miljonär, here i come! ;3




 Jaha, här vann jag inget... :(

 Här var det nära på allting.. :( Dumma TRISSLOTTER!!! =O

 Nej..

 Mina damer på mina herrar, stjärnvinsten! =]

 10 kronor! <3

Det var allt, ha de götteligött! (:








Kommentera?? <3
Postat av: tinman

Va, skärpning! Det här duger inte, du ska ju snart försörja mig! ;-)

2010-10-17 @ 21:22:08
Postat av: Linda guldtant

För vems pengar har hon köpt alla lotter undrar jag?

2010-10-28 @ 19:18:45
Postat av: Emmoh

Mammas pengar, vem annars? (; <3

//Emmoh

2010-10-28 @ 20:21:17
URL: http://emmoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0