Sista helgen i oktober :]

Det känns så himla bra nu med lov.. ._.


Ja, jag har tränat på teater hela dagen, 3 timmar. :P
Och när teatern var slut blev jag hämtad av min mamma och min älskade syster <3
Jag träffar inte min syster så ofta, därför blir jag himla glad när jag träffar henne.
Vi har ätit en fin halloween middag, sen så bjöd vi personer på godis.
Jag gjorde det med syrran och min kompis (:
Det var himla kul, alla blev sk*tglada.

Jag längtar till måndag, ska till Oslo då.



Namm, pizza till lunch :9



Haha, "tantEmma" xD



Syrran vill inte bli fotad idag.



GULLUNGE! <3



Så här såg det ut när vi åt middag, mys! (:







Tindra älskade middan!...



...Mamma älskade vinet! :)



Trött unge.



Jag i min halloween kostym...
Jag vet, ful jag är! xD



Kommentera?? <3
Postat av: essays

Costume of witch is my favorite

2011-12-25 @ 16:30:43
URL: http://customessays.ws/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0