Shopping med Lollowh! =3

Inget är bättre än en shoppingrunda i det slaskiga vädret!?
Aja, let's see what i got! :)




Mina läppar blir sådär jättetorra, så jag köpte den här =]
Dåligt nog var doften från Camomillle (stavning?) så den luktade
sk*täckligt. =o




Lösnaglarna är till för halloween...
Ska jag vara häxa elr djävul!? 8)
(KOMMENTERA)



Det stog att det var sockor, men det var STRUMPOR! x_x


Sen så ville Lollo gå hem, så det blev inge mer. {:

Poss! <3


Kommentera?? <3
Postat av: Linda guldtant

Du ska vara djävul för du är ett litet djävulsbarn, nä, jag bara skoja! Men du ska vara djävul, tycker jag! PUSS

2010-10-27 @ 22:41:18
Postat av: Linda guldtant

Du ska vara djävul för du är ett litet djävulsbarn, nä, jag bara skoja! Men du ska vara djävul, tycker jag! PUSS

2010-10-27 @ 22:41:22
Postat av: Linda guldtant

Du ska vara djävul för du är ett litet djävulsbarn, nä, jag bara skoja! Men du ska vara djävul, tycker jag! PUSS

2010-10-27 @ 22:41:44
Postat av: Linda guldtant

Du ska vara djävul för du är ett litet djävulsbarn, nä, jag bara skoja! Men du ska vara djävul, tycker jag! PUSS

2010-10-27 @ 22:41:56
Postat av: Linda guldtant

Du ska vara djävul för du är ett litet djävulsbarn, nä, jag bara skoja! Men du ska vara djävul, tycker jag! PUSS

2010-10-27 @ 22:41:59
Postat av: Linda guldtant

Oj, förlåt för att jag stammar...

2010-10-27 @ 22:53:26

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0