Min Underbara Dag! :3

Japp, idag var det en normal tråkig skoldag.. Jag avskyr tisdagar, för att vi slutar klockan halv 3 då! o.o Det är misshandel (inte) xD   I min skola har vi en sak som kallas "Stor-Samling" i skolan, där barn får uppträda. Idag fick vår klass uppträda 3 gånger! :D Vi sjöng "Maja min maja" och "Lion sleeps tonight" ;D Jag sjöng totalt bäst av alla! :3  Haha, jag älskar storsamlingar. 8D Asså, alla i klassen gillar skolmaten...utom jag (iaf lite).. :P  Idag fick vi ryssröra med pita bröd och ris! ^^ Uhhmm...Pitabrödet var gott, men inte den där "röran" o.o Den såg ut som en blandning av kobajs och ris :D Sen idag så kollade vi var vi bor! Nej, inte på kartan...vi åker runt med buss och kollar på allas hus. :D När vi var hemma hos mej sprang alla runt och åt av mina äpplen, samt hoppade på min studsmatta. :o Jag fick ta lite bilder av min fröken, jag sa till henne att jag skulle ta lite bilder till min blogg! :D Här kommer bilderna... (stora bilder)
 <-- Här är min och min bästis troll! :D Nej, det är inte barnsligt med troll, dom är gulliga och musiga (=^.^=) Den med lila klänning och grönt hår är min, den andra är min bästis troll. :D Dom fick låna varandras tröjor/klänningar. <3
 <-- Den här blomman må vara fejk, men den är himla sööööt! :)
 <-- Barn är ju monstern, men är inte det här lite överdrivet? -.-"  Fotbollen ser ut som märket för butiken "Monkey" (elr vad den nu heter?)
<-- Mitt lilla troll bland alla fina löv. Tack löv för att ni deltog i fotot!? :P
 <-- Jag kommer så väl ihåg när man var liten (typ 6 år) och satt och klämde på dom här, det slutade bara med att man grät p.ga. att dom svider som *pip* :D
 <-- Jag ville visa er en bild på lilla mej! :D Jag har ett stort leénde på läpparna. :3
 <-- Jobbigt nog blev trollen förälskade.. *suck* :O

Jag har med mina vänner kommit på en grym pjäs som vi ska spela upp ngn gång, som vi tränade mkt på idag! :D <3
Önska mej  lycka till! :3

Tack för idag, slut för idag!? o.o

//Emma

Kommentera?? <3
Postat av: tinman

Hehe, nice skylt! Är det du som varit där och förbättrat den med svart tuschpenna? ;-)

2010-10-05 @ 23:00:24
Postat av: Alexander Larsson

lycka till!!!

2010-11-11 @ 16:55:16

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0