Kvällsbilder :]

Måndags-mys har jag kommit på, det är som fredags-mys fasst det är måndag. o.o" Jag är så glad över min blogg, så jag tog rätt så mycket bilder :'D
  <-- Min TV :P Hehe.. Förlåt att bilderna är små, men jag kan inte ha dom stora :'o på TV:n är det topmodel.. Ja, jag kollar på det! :D
 <-- Jag ÄLSKAR min lilla robot som jag fick på julen 2009! 8D    Den heter Stefan! ;]
 Jag började rota bland mina gamla skivor, då fick jag syn på min barbie skiva! Asså, jag älskade den här skivan förut! :D Kan fortfarande låtarna... "Barbie-fest på stranden, du dansar med mej! Med mej! Håller mej i handen.." :D
 <-- Nu tror nog vissa att jag är en "jeans-brud" men nej, jag avskyr faktiskt jeans. Dom är bannlysta i mitt hem! Men, just nu är det inne med jeans, som är mjuka inuti! :D Köpte 2 st + att jag köpte dom här.. Dom är lite tajta längst ner. Perfekt! :D
 <-- Här är alltså dom andra två jeansen! :D As-snygga! <33
 <-- Alltså, dom här jeansen är mjuka inuti, och som jeans ute. Cöölt! :P
 <-- Min snygga nya klocka! Jag ville verkligen ha en vit klocka, äntligen! :D Men, det finns ett minus med klockan...en kille i klassen har en sån här klocka! D:  Höhö, fasst den är större (fetare)  ;)
 <-- Mina andra nya jeans. Dom har rosa band på o.o Men dom var snygga med deras lilla gråa färg. ;D
 <-- Jag tycker att det borde finnas utomjordingar, men varför är alla ritade utomjordingar gröna, kletiga och äckliga? D:
 <-- Kolla in hetingen.. 8D <3
 <-- Det här e min favvo.. :D Det är en flicka (hoppas jag).. Den har en rosett, så jag tror det är en flicka. :D


Happ, det här vara alla bilderna för idah! =3
Tack för idag, slut för idag!? ._."
Godnatt! (Ska sova nu) XD

Kommentera?? <3
Postat av: tinman

Alla utomjordingar är Bajare, därav den gröna färgen. De är intelligenta...

2010-10-04 @ 23:34:35

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0