Körv! <3

  Igår så grillade jag med min mamma, hennes pojkvän och låtsatssyrran. :D Jag brände mej, men det var ändå kul!

:3 Så, jag tänkte visa er lite bilder! 8] <3














Jag byggde den här med syrran! *stolt* :D <3



















Baii.. :)


Kommentera?? <3
Postat av: Linda guldtant

Hej!

Fin blogg du har. Du skriver bra och roligt. Fina konstnärliga bilder. Vad långt hår du har fått! Jag vill träffa dig snart. KRAM! Du är bäst! <3

2010-10-18 @ 23:13:37
Postat av: Tindra

Vilka fina bilder men det var tråkigt när du brände dig. Roligt att sparka boll med dig, Maria och Pappa. Vill göra det igen snart.

2010-10-19 @ 20:31:08

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0