Fredag! :D

Ja, nu är det äntligen fredag. Nu är min blogg också 5 dagar gammal. Grattis bloggen! xD 
Nu tänkte jag visa er lite kvällsbilder :3
 <-- Jag HATAR dom här tabletterna. Smakar skitäckligt efter man ätit. Jag tog en tablett idag...jag kände mej nästan lite illamående, dom var så äckliga! :( <-- Nu tuggar jag alltså på tabletten.. HEMSKT! O.O
 <-- Japp, den var ingen höjdare direkt.. xD
 <-- Världens bästa pappa köpte Simpsons filmen..! :D Svensk och BlueRay! <3  Kostade typ bara 49 kronor, elr ngt.. :o
 <-- Vilken muppig min... xD Aja, jag älskar skivan!
Den liknar en munk... 8D

Tack för idag! ._.
ps. förlåt för mitt senaste inlägg~
//Emma

Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0