Bilder från igår...! (:

Åhhh, helg! (: Det bästa som finns.. Inge skola, bara vila..<3  Igår så gjorde jag mkt saker, som jag vill dela med mej. ;3  xD

 På morgonen så bråka jag och min syster Tindra om daim XD Haha, jag har nu plötsligt blivit himla förtjust i daim <3
 
 SKOR.

 Min asgulliga syrra! <33333333  ;D

 Haha, ni kan gissa vilken sida jag var på xD

 FAIL GUNGA! O.O

 Haha, min gunga var helt knasig x')

 Jag och Tindra gjorde somsagt en "Robinsson" bana x''D  Jag klättrade upp här för klätterställningen. :)

 Min fredfulla syster älskar stolar...

 Vi gick till ett café och Tindra smakade på rödbetan x'D GULLUNGE! <3

 Haha, cooling ;D

 Jag ÄLSKAR kossor, drf fota jag den.. :/

 När man e väl hemma så ska vi hoppa studsmatta *suck* .. Jag hoppar såklart högt..

 "Cause this is Thriller, thriller night" 

 Cool bild ._." :D <3


 Tack för idag! xD <3



Kommentera?? <3
Postat av: Tindra

Det var jätteroligt i lekparken. Jag vill gå dit igen. Kossan är gullig!

2010-10-19 @ 20:36:53

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0