YATZY

Hej kompisar, frääändzz..! (;
Har nu haft en bra dag, med massor av sovande..
Har sovit typ 10000 ggr idag, p.ga. trötthet. Nu är det ju jullov!
Men, nu kom jag precis på det.. Vad ska jag göra på jullovet?
Sitta hemma ensam och smutta på ngn kall julmust? Nej! >:(
Asså, det enda roliga med jullov är ju nyår och julen!?
Vad ska jag göra nu!
Jo, jag ska sova.. Men också vara med vänner. Hoppas jag..!? :/
Just nu försöker min pappa göra plättar åt mej, eftersom att jag inte kan laga min egen mat imorgon.
Ska vara själv med Lawiza hemma hos mej imorgon. Jag får visst värma lite pankisar åt henne :]
I skolan idag fick vi ju alla varsin "gåva" av varandra. Jag tog ett rätt så fyrkantigt paket..
Gissa vad det var i? Jo, ett yatsy spel ^.^
Ska försöka spela det ngn gång, om jag orkar..
Nej, nu ska jag sova..
Hejdå..! (;



Ful bild, va? Jag tog bilden med min mobil.. xD



Kommentera?? <3
Postat av: Cecilia

Har också lov nu :)

2010-12-21 @ 23:39:20
URL: http://calatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0