När man inte vill blogga, då går det inte!

Ja, som rubriken säger.. :o
Det är faktiskt svårt att blogga när man inte vill! >:(

Jag har nu haft en underbar vecka, har varit på julbord 2 ggr!
Frågan är om jag kommer orka med julbordet på JULEN.
Den här veckan har jag varit på julmarknad, t.ex.
Det var faktiskt himla kul, jag vill gärna göra det igen! (;
Har också idag provat på blipville.se som jag har egentligen slutat med.
Det var faktiskt rätt kul, jag prata med många.
Men ingen i min ålder? Det är bara gamla gubbar inne på barnsajter
nu för tiden. -.-"

Leave us alone..! ;o



Ja, jag ville bara visa er min gulliga kudde som jag precis fotade..
Fin va?  Jag är ganska stolt över den faktiskt.. :)



Jag bakom kameran ;] Jag är beroende av att fota de här små figurerna.
Jag älskar de..! xD
Jag tyckte att bilden blev cool.. x_x

Nu hela kvällen har jag testat ett komplicerat program som man gör videos med.
Det heter.. naah, kommer inte ihåg just nu. Det gick sådär, jag är ju
inte direkt så bra på sådana program.. ;P

Ska nog vila nu lite, sen är det sängen som gäller.

Good Night! <3

Kommentera?? <3
Postat av: Toril

åh, jag brukar också fotta mina petshop men

lägger aldrig ut dom på min blogg :(

men godjul! <3

2010-12-24 @ 10:10:46
URL: http://torilcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0