Lussekatter..! ~_~


Hejsan allihopa..! :P

Jo, jag har haft en bra dag.
Har varit med Jossan och Rebuch, mina UNDERBARA kömpisar..!
Vi har suttit och druckit julmust, suck. xD
Jag tror 3 st julmustar försvann!

1 timme har jag suttit och internet-shoppat med mamma.
Kan tyvärr inte visa dom, eller berätta..
That's a secret..! <3

Just nu sitter jag och luktar på pappas göda lussisar..
Haha, lussisar.. Nej, lussebullar.
Jag ska bjuda på klassens timme imorgon, då ville jag bjuda på lussebullar! ;D
Är rädd att ngn kommer vara allergisk..



Pappas lussebullar, måste äta upp dem! <3 [:

Aja, byee!


Kommentera?? <3
Postat av: Linda guldtant

Mycket snygga bullar fassan gjort!

2010-12-05 @ 19:44:05

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0