I min julstrumpa..

Godmorgon och God Jul! :)
Hoppas ni har en trevlig julmorgon..! <3
Har för ngn timme sedan kollat i min julstrumpa efter presenter, och ja.. det fanns!
Jag blev jätteglad av det jag fick, ska använda båda sakerna idag. (:

'

Först fick jag 3 små parfymer som luktar jättegott! <3
Som du ser så heter de Only Pink, Pink Blossom och Vanilla Sugar..
Min favoritparfym är Only Pink, den luktar så gött! ='.'=
Sist kommer Pink Blossom.. ^^

Jag fick också...




...Nagellack! :)
Jag tycker väldigt mycket om färgen, så vacker! :3
Tomten har visst varit och handlat på H&M ;)

kl.14:00 kommer hela släkten.. Och vi måste laga mat, flytta alla möbler, och.. ÅÅÅHH! x_x

Detta kommer vi inte hinna..!  ._.

Nu måste jag tyvärr säga hejdå för ett tag, jag måste bli klar med allt.
Jag kommer såklart att fota jättemkt på julafton, så nästa inlägg blir ett LÅNGT inlägg.
Hoppas ni får en jättebra jul! <3 ;]

Baii!



Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0