Godmorgon..! ;]

Har nyligen vaknat upp och ätit frukost.  Ska nog vara och shoppa med Rebecca idag.. :]
Rebecca har också en blogg, rebuch.blogg.se
Läs den gärna, hon är himla snäll! <33 {;
När jag säger shoppa menar jag julshoppa såklart..!
Har inte köpt några julklappar till alla i min släkt, och jag vill gärna göra det!
Det får bli ngt litet och lätt, jag har inte så mkt pengar just nu.. :/
Mina föräldrar har på senaste tiden glömt att ge mej veckopeng..
Men, istället för att få veckopeng så får jag shoppa ibland.
Snart ska jag göra mej redo, kanske fotar lite när vi är där.
Inga bilder på mej idag, jag är så trött.. ;'o
Iaf,  vi hörs! :D

Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0