Nejmen juste, jag hade ju en blogg!?

Hejhå till den som mobbar förbi på blogg.se :D
Nu är jag väl tillbaka, men lite sur över att jag inte orkar skriva så mkt? Är för lat för skriva allt?
Nu är det ju söndag, men har alltid hatat söndagar. De är elaka mot mej. Vrf ska man ha skola ? Stressdag!
Men det har varit en bra dag, för att jag var med bästa Lowisa ;)
Äntligen har isen blivit tillräckligt tjock för att åka skridskor på! Vi åkte runt och småskrek lite. Skitkul söndagsnöje!
--------------------
Tycker det är kul också att skriva och blogga bara lite, bryr mej inte om ngn läser? Vet inte varför, haha.
Bra minne. Kolla skillnaden från mitt första blogginlägg!? MYS :D
-------
Klockan är snart 11, så pappsen kommer nog snart tvinga mej att gå o lägga mej. Vill inte det. Skulle inte ha något emot att vara vaken en timme till eller två.. haha.
------------------
NU SKREV MAN MYCKET! BRA START!

Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0