Let it shine.

Ska snart till skolan då. Är väldigt trött just nu och lite smått värk i magen. Perfect!
Idag börjar vi somsagt med slöjd, inte det roligaste menmen. Jag har träslöjd.
Har alltid tyckt att det är läskigt, med alla sågar och ljud. Var nära att såga av rumpan förra gången ju. :o
Jobbar med en ljus-stake, som jag hoppas blir bra. Jag är sist med den, men jag spenderar mest tid på mina arbeten, vill ju att de ska bli så bra som möjligt. Om de är fula kan man lika gärna slänga dom?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har bestämt att blogga för att ha mer minnen till jag blir äldre. Fyller ju också år i april.. JIPPIE! :D
--------------------------------------------------------------------------------------
Älskar att redigera bort mina tre röda fläckar jag hade i pannan <3

Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0