Shopping med Lawiza.

♥♥♥♥♥Hej till ingen som läser min blogg. :)
Idag har jag varit och shoppat med Lowiza, JIPPIE.
Precis när jag blev shoppingsugen.
Det stora målet var ju att köpa en hood, men nä, det blev annat.
Jag skulle också köpa en ny mascara, för alla har ju torkat, men jag hittade "billig".
Jag är pank, buuhuu. :D
Jag visar er vad jag köpte sen. ♥
Nu kommer lite bilder..
Jag i ?fin? mössa, haha.
I will kill you with my uglyness. Mwhahah.
Subway in my ♥
Samma som alltid; Skinka, ost, tomat, paprika, och gurka. MUMS!
Lawiza testar den mysiga Ipaden. Fruit Ninja !
Söt!! Sluta vara så vacker gmn. ♥♥♥♥
Min nya tröja. :D
Ja, det var allt. :D
Hejdåååå.

Kommentera?? <3
Postat av: dlkjfäk

Kolla den fula tanten längst ner med röd och svart tröja. Vem är det..?

2011-09-25 @ 11:56:14
Postat av: Anonym

Hej du fina :-D Jag håller i en tävling i samarbete med blogg.se där DU KAN VINNA BILJETTER TILL BRITNEY SPEARS konsert eller vinna hennes nya parfym!! Hur underbart vore inte det??



Vem som helt kan delta och det är lätt som en plätt! Jag är glad för varenda deltagre så du är hjärtligt välkommen. Här är en direktlänk till tävlingen: http://malinlima.blogg.se/2011/september/britney-spears-tavling.html#comment



Ju fler som tävlar desto större chans har du att vinna! (hur konstigt de än låter) så sprid tävlingen nu och lycka till!!! en stor kram från malinlima ♥

2011-09-25 @ 12:24:25
Postat av: Evelina ♥

Läser visst din blogg!

Gillar mössan!

2011-09-25 @ 15:17:43
URL: http://cuteevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0