Sickness!

Hej bloggen!
Har för ungefär en timme sen vaknat upp.
Hade huvudvärk och ont i halsen igår.
Idag så är det iaf lite bättre.
Men jag bestämde mej för att vara borta från skolan!
Och det är eftersom att jag snorar för mycket! o_o
Och just idag så har jag ett viktigt matteprov, som jag kommer komma lite sent med. BUUHUU.
Iaf så hoppas jag att jag kan gå till skolan imorgon.
Och jag ber om förlåtelse IGEN, för att jag knappt bloggar.
Ni får bara acceptera att jag kommer vara borta ibland.
Har ingen bild att visa, och det blir nog inte så kul med en bild på mej.
Så jag säger..hejdå. :)

Kommentera?? <3
Postat av: malin

Fin blogg =)

2011-03-19 @ 17:01:29
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0