Shopping! :]


Ja, igår så var jag och shoppade med min mamma före vi skulle pynta huset med Tindra.
Jag provade en pepparkaks-smoothie på naked juicebar, ush! :[
Har aldrig smakat ngt äckligare, det var ANNAS pepparkakor.
Vi åt lunch på naked juicebar, en macka..
Jag fick inte veta vad som var i mackan, troligen spenat och fetaost.
Jag fick en till smoothie, som hette "Strawberry Dreams"..
Älskar den så sjukt mkt, jag fick en god muffin också. :P
Iaf, vi gick in på H&M...
Jag fattar inte, på alla kläder är det HELLO KITTY på!
Jag gillar inte Hello Kitty kläder, ush! :P
Men, jag hittade en snygg kofta...


Här är den..



Snygg va?
Jag ÄLSKAR den..! <33


Kommentera?? <3

Kommentera inlägget här:

TELL ME YOUR NAME BRO
Kom ihåg mig?

Epost. Inte för att jag vill veta men.

Din blogg?

Lätta ditt hjärta.:
Trackback
RSS 2.0